Share

Widgets

Follower

Kapten Nim (Nikah) 9 Dis 2011

Pengantin ni sepupu Kak Niza yang merupakan ex officemate semasa di Shah Alam. Sepupu kedua yg saya makeupkan, sebelum ni saya mekapkan Ano. Kenangan lucu masa makeup pengantin ni.. saya dpt pakej demam batuk dan selesema. Saya beli mask utk elakkan berjangkit dgn pengantin tapi tak check pulak yang mask tu sebenarnya utk sangkut di telinga. Bila saya cuba nak ikat, getah mask tu putus pulak. Nampak sangat kalutnya orang demam ni. Bila mask berjaya dipakai, dengan lampu di kepala, dah serupa macam nak pergi berlombong pulak..Hehehe...

Gambar (sebelum) pengantin bersama mamanya.. yang di'curi' dari fb beliau..ampun.


Cantekkan bajunya.. agak2 kenal tak macam siapa :)

0 ulasan:

Catat Ulasan

Komen dan kritik dialu-alukan. Terima kasih.

Ask me on formspring

Borang pertanyaan/tempahan

Nama
Pertanyaan/Tempahan mengenai:
Tarikh majlis
Lokasi Majlis
H/P no
Email
Pembayaran Telah Dibuat? Ya
Tidak
Tujuan Bayaran
Jumlah Bayaran (RM)

Jika Ya, sila email salinan pembayaran yang telah dibuat dan maklumkan kepada kami.
Lain-lain Pertanyaan


This form powered by Freedback

up