Share

Widgets

Follower

Entri Pengenalan


Gambar ehsan dari: Sentuhan Wan Eiza

Bengkel Make-Up Personal & Bridal anjuran Wannieta D'peterana. Duduk ditengah ialah Kak Wan (Sentuhan Wan Eiza), cikgu makeup kami dan disebelahnya, Kak Suzana (Sentuhan Suzana) ialah tenaga pengajar pada hari tu.

Ni gambar kami di bengkel makeup buat kali pertama pada 8hb Jan 2011 di Ampang. Azam tahun baru. Masa ni niat belajar makeup supaya boleh beli DSLR sebab suka dengan photography tapi sekarang dah betulkan semula niat tu. Mungkin kalau ada rezeki barulah boleh beli. Amin.

Oh ye, masa ni saya ajak kakak ipar join so bergandingan bersama-sama. Saya makeup dia, dia makeup saya. Tak sangka berdua menang hadiah saguhati untuk makeover hari tu. Semangat nak belajar dengan serius ok! Hehehe.. Sekarang dah ter'kemaruk' beli barang makeup hakikat sebenar saya bukannya kaki makeup. :)

Sebelum saya lupa, minta tolong klik iklan dibawah. :)

2 ulasan:

19MEI DESIGN PHOTOGRAPHY berkata...

yeah..cayalah ana

Ana Azhana : Freelance Make-Up Artist berkata...

19MEI DESIGN PHOTOGRAPHY: Thanks for your support! hehe

Catat Ulasan

Komen dan kritik dialu-alukan. Terima kasih.

Ask me on formspring

Borang pertanyaan/tempahan

Nama
Pertanyaan/Tempahan mengenai:
Tarikh majlis
Lokasi Majlis
H/P no
Email
Pembayaran Telah Dibuat? Ya
Tidak
Tujuan Bayaran
Jumlah Bayaran (RM)

Jika Ya, sila email salinan pembayaran yang telah dibuat dan maklumkan kepada kami.
Lain-lain Pertanyaan


This form powered by Freedback

up